Svenska språk.  ( 119892 marta o'qilgan) Chop etish

1 ... 16 17 18 19 20 21 22 B


Rukhiya  10 May 2008, 16:44:47

Är du här Nigora?
Ska vi prata lite grann?
Vi ska resa nästa månad om Allah vill det.(InshAllah)

Qayd etilgan


Rukhiya  10 May 2008, 17:23:16

Assalamu alaykum min älskling syster Sevara. Hur är de med dig. Är allt bra.Förlot mig att jag kunde inte ring till dig.Om du har tid kan du , ring mig. Vi ses. När ska vi träffa igen.När åker ni till Uzbekiston.

Jag ska rätta dina fel.
Iqtibos
Hur är de med dig
Det finns lite små fel här. Du skulle inte skriva  de utan   skriv  det   i stället ,då det skall bli perfekt rätt.(skämt)
Och du måste skriva (ringa mig) inte ring mig, om du skriver ring då det blir befallning. (!)
Glöm aldrig att sätta frågetecken efter dina mening!
Du kan också rätta med om du upptäcker mina fel. ;)

Qayd etilgan


Mohlaroyim  15 Avgust 2008, 17:18:09

Assalaamu alaikum
Salmoni Forsiy, 08 Iyun 2008dan beri lug'atlar darsligini olib bormayapsiz ekan nimaga? iltimos davom ettiring menam o'rganmoqchiman, o'zbekcha lug'at hech qayerda yo'g'akan. Siz lug'atlarni davomini ham yozib boring iltimos, o'rganishimiz oson bo'ladi o'zbekchada

Qayd etilgan


Salmoni Forsiy  15 Avgust 2008, 18:29:09

Assalaamu alaikum
Salmoni Forsiy, 08 Iyun 2008dan beri lug'atlar darsligini olib bormayapsiz ekan nimaga? iltimos davom ettiring menam o'rganmoqchiman, o'zbekcha lug'at hech qayerda yo'g'akan. Siz lug'atlarni davomini ham yozib boring iltimos, o'rganishimiz oson bo'ladi o'zbekchada

Va alaykum assalom.
InshAlloh davom ettiraman, safardaligim sabab davom ettirolmagan edim.

Qayd etilgan


lolahon  13 Mart 2009, 14:26:44

 :as:
Hej hur är det med er. är allt bra. jag ville hjärna umgås med er.

Qayd etilgan


lolahon  13 Mart 2009, 14:29:18

Jag är kvinna som kommer från Uzbekiston. Just nu bor iSverige i staden Helsingborg. Jag är trivs här. Men ändå saknar jag i mitt hemland ibland. 

Qayd etilgan


Muhammad Sodiq  18 Mart 2009, 16:13:23

Hej, mina kära vänner! :)

Qayd etilgan


shoir  18 Mart 2009, 16:23:47

Hej, mina kära vänner! :)

Hey, menga qara, valijon - deyapsizmi?

Qayd etilgan


Muhammad Sodiq  18 Mart 2009, 16:40:53

Hej, mina kära vänner! :)

Hey, menga qara, valijon - deyapsizmi?
Yo'g'e, hey, shoir akam demoqchi bo'luvdim sal ketib qopti hafa bo'mesda endi  :)

Qayd etilgan


OnLine  23 Oktyabr 2010, 06:01:51

Oj varför såg jag inte denna tråden innan när jag var medlem ?
Jag saknade mycket mina länsmen. Jag pratar på uzbekiska två eller tre gånger i vecka i telefonen  ???
Som vanligt ni är inte så aktiva på den här tråden :( det var förra året som skrev sista gången. 

Qayd etilgan